-

-

Norm Ender - Aura Albüm - O Zaman Dans - Rap Şarkı Sözleri 2017



1. Verse

Hadi yeni gün yeni dün gibi hayat,
Arada bir şaka yapıyor oda bayat,
Artık bir şey olmalı hemen ansızın,
Kendi bildiğimden beri şansızım.

Bir şirket açsam iki güne batar,
Kimi sevsem anında trip atar,
Bu ne iş güç der aşk panik atak,
Bir kupon yaptım bak oda yatar.

Nereye kadar, bunu hiç bilemiyorum
Ben çarşı gibiyim, hep direniyorum
Bak aramıyor o geveze aşkım bile,
Ama bil sana çok pis bileniyom.

Zar zor çekiyorum kefalle sazanı
Bide gönül istiyor kalpte yazanı
Bu böyle gitmez de yok sorun ne ?
Hedef ben miyim ? Felek zorun ne ?


Nakarat :

Wow wow wow... 
Bize de güler, hayat bu derdim.
Nan na nana...
Güleceği yok ne hale geldim.
Tamam anladım bende yok şans ( eh )
Hadi bana düşen gör be tanrım
Neyim kaldı ha ha o zaman dans...

2. Verse

Aşkı'da parayı da bulamıcam
Homie serseriyim ben adam olamıcam
Biri hayatın anlamı söylese bak eminim ben onuda duyamıcam

Bana dünya koş sürekli maraton
Hep başa dönüyor gıcık ve monoton 
Hiç bitmiyor hoş direndim odası
Sana ne desem boş ve lanet olası

Hadi gel gör yaşa örf  bumu olay
Aşk dediğin şey bile dilek olay
Bu basit sistemin ayarlı tanısını
İnsan sevdiği şeyin hep kölesi mi ?

Takıldım bende kendi yoluma
Sorular filozof yada deli yapar
Bu böyle gitmez de yok sorun ne
Hedef ben miyim felek zorun ne ?

Nakarat :

Wow wow wow... 
Bize de güler, hayat bu derdim.
Nan na nana...
Güleceği yok ne hale geldim.
Tamam anladım bende yok şans ( eh )
Hadi bana düşen gör be tanrım
Neyim kaldı ha ha o zaman dans...




Aramalar : Norm ender, o zaman dans şarkısı, rap indir, norm ender o zaman dans sözleri, norm ender aura, norm ender mp3 indir, aura albüm full dinle, norm ender aura yüksek kalite, rap şarkı sözü,




Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir