-

-

Damar Fm En Çok Dinlenen Şarkı Listesi Full Albüm İndir Ekim 2016

Damar fm radyosunun en çok dinlenen Ekim 2016 ayının şarkılarını sitemizden ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Radyoların top müzik listesi. Ekim 2016.
Damar Fm En Çok Dinlenen Şarkı Listesi Full Albüm İndir Ekim 2017
01. Müslüm Gürses – Adını Sen Koy
02. Azer Bülbül – Başaramadım
03. Müslüm Gürses – Kaç Kadeh Kırıldı
04. Adnan Şenses – Doldur meyhaneci
05. Azer Bülbül – Felek
06. Hüseyin Ay – Unutamam Seni
07. Selami Şahin – Sana Muhtacım
08. Hakan Taşıyan – Susma
09. Ömer Danis – Serefsiz
10. Erol Budan – Kendin Bilirsin
11. Azer Bülbül – Zordayım Aney
12. Orhan Gencebay – Bilmesin o felek
13. Azer Bülbül – Sevmiştim Sevdanın Çok Ötesinde
14. Enver Yılmaz – Yaşamam Artık
15. Derviş – Manolya
16. Ahmet Kaya – Adi Bahtiyar
17. İbrahim Erkal – De Get Yalan Dünya
18. Fatih Kısaparmak – Canım Benim
19. Azer Bülbül – Duygularım
20. Güllü – Oyuncak Gibi
21. Orhan Gencebay – Ayşem
22. Niran Ünsal – Aziz Dostum
23. Ayşe Tunalı – Canım Seni İstiyor
24. Yıldırım Gürses – Bir Garip Yolcuyum
25. Azer Bülbül – Başımıza Gelene Bak
26. Güçlü Soydemir – Yıllar Önceki Mazim
27. Ümit Besen – Okul Yolunda
28. Safiye Doğanay – Anladım Dostum
29. Atilla Kaya – Kutupta Yaz gibi
30. Cengiz Kurtoğlu – Ümit Yere Batsın
31. Müslüm Gürses – Gitmeseydi Onun Kulu Olurdum
32. Sinan Erkılıç – Zaman Akıp Gider
33. Seyfi Doganay – Kader
34. Müslüm Gürses – Şu Dağlarda Kar Olsaydım
35. Ibrahim Tatlises – Bir Kulunu Çok Sevdim

Aramalar : damar fm en çok dinlenen şarkı listesi, damar fm top 40 indir, damar fm kral şarkılar, jiletlik şarkılar, damar şarkılar, en çok dinlenen damar şarkılar, arabesk şarkılar, damar fm yeni şarkılar, 2016 damar fm şarkı indir, damar fm mp3 dinle, damar fm müzik indir, damar fm şarkı listesi, en hit damar şarkılar


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir