-

-

Power Fm Türkçe Hit Top 40 Listesi Aralık 2015

Power FM Türkçe pop en çok dinlenen hit şarkıların top 40 albümünü sitemizden ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Radyoların top müzik Listesi. 14 Aralık 2015.
Power Fm Türkçe Hit Top 40 Listesi Aralık 2015

Power FM Top 40 Listesi Türkçe Hit Albüm İndir Aralık 2015

01. Betül Demir – Sana N’olmuş
02. Gülşen – Dan Dan
03. Seksendört – Acemiler
04. Merve Özbey – Yaş Hikayesi
05. Mustafa Sandal – Ben Olsaydım
06. Kaan Tangöze – Bekle Dedi Gitti
07. Mabel Matiz – Gök Nerede (Akustik)
08. Aynur Aydın – Günah Sevap
09. Emir – Yaylı Yatak
10. Levent Dörter – Hadi
11. Buray – İstersen
12. Ebru Gündeş – Aynı Aşklar
13. Gokhan Keser – Söylesem Ayıp Olur
14. Atiye – Abrakadabra
15. Gökhan Özen – Mis
16. Aydilge – Yangın Var
17. Hande Yener – Hani Bana
18. Funda Arar – Bağışla
19. Demet Akalın – Gölge
20. Mustafa Ceceli – İlle De Aşk
21. Ceyl’an Ertem – El Adamı
22. Berkay – Sen Varsın
23. Emre Özdemir – Beni Bırakın
24. Kenan Doğulu – Bir İleri İki Geri
25. Aydın Kurtoğlu – Öptüm
26. İrem Derici – Aşk Eşittir Biz
27. Emre Kaya – Yapboz
28. Fettah Can – Delirme
29. Gülben Ergen ft. Bora Duran – Kalbimi Koydum
30. Güliz Ayla – Bahsetmem Lazım
31. Ömür Gedik – İlişki Durumu Çelişkide
32. Ziynet Sali – Dağınık Yatak
33. Balans – Deli Divane
34. Seda – Böyle Şey
35. Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz – Düştüm Ben Yollara
36. Göksel – Gittiğinde
37. Feridun Duzagac – Biçare
38. Bedük – Oynayalım
39. Gokhan Tepe – Günahın Bende
40. Burcu Güneş – Yakın Mesafe


Aramalar : Power fm top 40 indir, power fm aralık 2015, power fm en çok dinlenenler listesi, power fm hit albüm indir, power fm full albüm, power fm Türkçe hit, müzik indir, albüm indir, dinle, power fm yeni müzikler, mp3 indir, yüksek kalite, power fm Türkçe top 40 listesi indir, power radyo kayıtları, power fm full albüm indir, aralık ayı en çok dinlenen şarkılar, en çok dinlenen Türkçe şarkılar, pop şarkılar,yeni

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir