-

-

Nazlı Öksüz - Dert Yazdım Adlı Albüm Full İndir 2015

Bugün sizlere Nazlı Öksüz adlı sanatçının Dert Yazdım adlı yeni çıkan single albümünü sunuyoruz . Toplam 16 parçadan oluşan bu albümü sitemizden ücretsiz bir şekilde indirebilirsiniz.Albümün ismini alan 1. sıradaki şarkı ile albümün listesinden dilediğinizi ve full albümü indirebilirsiniz.

Albüm Listesi

1. Dert Yazdım
2. Koçhisar Elleri
3. Gitme Gardaşım
4. Çatak Altı
5. Seklem Seklem ( Bozlak )
6. Mendilimin Dört Ucu
7. Yaylalar İçinde
8. Gözlerime Perdeyim
9. Yandım Ele Yandım
10. Elbet
11. Oğlanda Kolunu Sallama
12. Mükellef İlan Oldu
13. Bir Acayip Sevda ( Bozlak )
14. Vay Haline
15. Biner Atın İyisine
16. Bozkır Dağları Dumanlı

Google Aramaları: nazlı öksüz,bozlak,full albüm, nazlı öksüz albüm indir, nazlı öksüz en sevilen şarkıları, nazlı öksüz damar parçalar, nazlı öksüz en çok dinlenen şarkıları, parçaları, nazlı öksüz türküler,nazlı öksüz dinle, nazlı öksüz mp3 indir, nazlı öksüz türk halk müziği,nazlı öksüz 2015 albüm, nazlı öksüz dert yazdım albüm

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir