-

-

Number One Türk Pop Top 40 Listesi 18 Nisan 2015 İndir

Number One Türk Pop Top mayıs ayı ücretsiz indirebilirsiniz. Radyoların top müzik listesi. 2015 Mayıs 18. http://radyotopmuziklistesi.blogspot.com.tr/
01. Ozan Doğulu ft. Ziynet Sali – Naparsan Yap
02. İlkan Günüç ft. Aysu Baceoglu – 10 Numara
03. Demet Akalin – Rekor
04. Bengü – Sahici
05. Simge Sağın – Bip Bip
06. Hande Yener – Naber
07. Sinan Akçıl – Tabi Tabi
08. Doğukan Manço feat. Tuğba Yurt – Sakin ol
09. İrem Derici – Değmezsin Ağlamaya
10. Serdar Ortaç – Bana Göre Aşk
11. Elif Kaya – Karanlık Dünyam
12. Tarkan – Firuze
13. Atiye – Uyan Da Gel
14. Hadise – Nerdesin Aşkım
15. Model ft. Ozen Doğulu – Böyle Akşamlar
16. Gökhan San feat. Kaan Gökman – Benden Olsun
17. Bora Duran – Yan Yana
18. Ozan Doğulu Feat. Ajda Pekkan & Kenan Doğulu – Harika
19. Hülya Avşar – A Benim Akılsızım
20. Serdar Ortaç – Konuş Yüzüme
21. İrem Derici – İstemez Misin
22. Yalın – Aşk Diye
23. Serdar Ortaç – Tanrım
24. Nazan Öncel feat. Tarkan – Hadi O Zaman 
25. Hande Yener – Alt Dudak
26. Burcu Güneş Aşkın – Beni Baştan Yazar
27. Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et
28. Gülşen feat. Murat Boz – İltimas
29. Gökhan Özen – Benden Sorulur
30. Ravi İncigöz feat. Mustafa Ceceli – Şeker
31. Zakkum – Ben Ne Yangınlar Gördüm
32. Yalın – Yeniden 
33. Berksan – Duman
34. Nil Karaibrahimgil – Kanatlarım Var Ruhumda
35. Hande Yener ft.Volga Tamöz – Biri Var
36. Muhabbet – Beni Birakip Gitme
37. Kutsal Toprak – Soner Sarıkabadayı
38. Hande Yener – Ya Ya Ya Ya
39. Demet Akalın – ilahi Adalet
40. Funda Arar – Hayatın Hesabı

İNDİR RESMİNE VEYA BURAYA TIKLAYARAK İNDİREBİLİRSİNİZ.
Google Aramaları : number one radyo top 40 indir, number one en çok dinlenen şarkılar, number one nisan ayı hit,en çok dinlenen pop şarkılar,number fm pop top 40 listesi nisan ayı,number one en çok dinlenenler listesi,number one nisan en çok dinlenen pop şarkılar


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir