-

-

Pal Fm Orjinal Top 40 Listesi 09 Nisan 2015 İndir

Pal Fm Orjinal top 40 listesi nisan ayı ücretsiz indirebilirsiniz. Radyoların top müzik listesi. 2015 Nisan 09. http://radyotopmuziklistesi.blogspot.com.tr/ 


Model – Antidepresan Gülümsemesi
Mehmet Erdem – Gibi Gibi
Hande Yener – Alt Dudak
Gülşen & Murat Boz – İltimas
Kenan Doğulu – Rica
Gökçe – Çık Hayatımdan
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker
Gökhan Türkmen – Çatı Katı
N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
Emre Kaya – Apayrı
Ziynet Sali – Senin Olsun
Ferhat Göçer – Sarıl Bana
Gökhan Özen – Benden Sorulur
Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
Nil – Kanatlarım Var Ruhumda
Berkay – İnanırım
Yeşim Salkım – Duymayan Kalmasın
Duman – Melankoli
Cansu – Kalk Gel Bana
Zakkum – Gidiyorum Yolcu Et
Demet Akalın – İlahi Adalet
Merve Özbey – Helal Ettim
Kutsi – Yaz Günü
Sıla – Vaziyetler
Umut Kaya – Canım Çok Yanıyor
İrem Derici – Bir Miyiz
Burcu Güneş – Aşkın Beni Baştan Yazar
Rafet El Roman – Adımla Seslendi
Soner Sarıkabadayı – Yara Bandı
Metin Arolat – Karavan
Yalın – Aşk Diye
Gripin – Vazgeçtim Ben Bugün
Oğuzhan Koç – Ayy
Emre Aydın – Bitti Tebrikler
Sinan Akçıl – Tabi Tabi
Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
Ayşe Özyılmazel – Nefis
Serdar Ortaç – Tanrım
Ata Demirer – Fıldır Fıldır Hayriye
Tuğba Özerk – Derin Darbe

Google Aramalrı: pal fm,radyo indir,indir,pal fm hit,hit müzüikleri,pal fm top 40 indir,türk,station


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir