-

-

Fenomen Türk Orjinal Top 40 Listesi 04 Nisan 2015 İndir

Fenomen Türk Orjinal top 40 listesi nisan ayı ücretsiz indirebilirsiniz. Radyoların top müzik listesi. 2015 Nisan 04. http://radyotopmuziklistesi.blogspot.com.tr/ 



  1. İrem Derici – Kalbimin Tek Sahibine
  2. Murat Dalkılıç – Bu Nasıl Aşk
  3. Hande Yener – Alt Dudak
  4. Gülşen & Murat Boz – İltimas
  5. Yıldız Tilbe – Şivesi Sensin Aşkın
  6. Atiye & İskender Paydaş – Yetmez
  7. Ayşe Hatun Önal – Çak Bir Selam
  8. Elif Karlı – Seni Vururum Ben
  9. Selim Gülgören – Adım Adım
  10. Bahadır Tatlıöz – Beni Yak
  11. Bedük – Halkalı Şeker
  12. Hazal – Aşktan Bıçak
  13. Demet Akalın – İlahi Adalet
  14. Berna – Son Verdim Kalbimin İşine
  15. B.Yeter & Nil Yıldız – Aşık Olasım Var
  16. Cenk Eren – Az Zehir Az Da Bal
  17. D.Manço & Tuğba Yurt – Sakin Ol
  18. Gökhan Türkmen – Çatı Katı
  19. Kutsi – Yaz Günü
  20. Levent Dörter – Kağıt Kesiği
  21. Manga – Fazla Aşkı Olan Var Mı
  22. N.Öncel & Tarkan – Hadi O Zaman
  23. Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli – Şeker
  24. Sagopa Kajmer – Ahmak Islatan
  25. Sertab Erener – Öyle Birini Sevdim Ki
  26. U.Umay & Cem Adrian – Anlat Onlara
  27. Yalın – Yeniden
  28. Can Sever – Notalar Ağlıyor
  29. Çağla – Nasıl Yani Bilmiyormusun
  30. Sinan Akçıl – Tabi Tabi
  31. Serdar Ortaç – Tanrım
  32. Emre Demir – Bugün Günlerden Sen
  33. Emre Kaya – Apayrı
  34. Günel – Herşeye Değer
  35. Kaan Balcı – Gidemedim
  36. Kerem Bayar – Müzmin Bekar
  37. Serkan Modalı – Romeo & Juliet
  38. Sestesteron – Aşk Oyunu
  39. Göksel Tan – Olur Görürsem Söylerim
  40. Suat Aslan – Sadece Seviyorum



Google Aramaları : fenomen,radyo,nisan,2015,indir,top 40,albüm,playlist,download,dinle,radyo,fenomen türk top 40 indir



Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir